![]() |
| |||||||
| Programlama Dilleri Pascal, Delphi, visual basic, java, database programları webtasarım |
![]() |
| | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Super Moderator ![]() | basit saat yapımı Web sitenize basit ve kullanışlı bir saat eklemek ister misiniz? Öyleyse aşağıdaki kodları kopyalayın, sitenizde <body> </body> tag'leri arasına yapıştırın. <div align="left"> <center> <table border="0"> <tr> <td><script language=Javascript1 .2> var tags_before_clock = "<font face='arial' size='2' color='#999999'><b> " var tags_middle_clock = "" if(navigator.appName == "Netscape") { document.write('<lay er id="clock"></layer><br>'); } if (navigator.appVersio n.indexOf("MSIE") != -1){ document.write('<spa n id="clock"></span>'); } function upclock(){ var dte = new Date(); var hrs = dte.getHours(); var min = dte.getMinutes(); var sec = dte.getSeconds(); var col = ":"; var spc = " "; var com = ""; if (hrs == 0) hrs=12; if (min<=9) min="0"+min; if (sec<=9) sec="0"+sec; if(navigator.appName == "Netscape") { document.clock.docum ent.write(tags_befor e_clock+hrs+col+min+ col+sec+tags_middle_ clock+day+com+spc); document.clock.docum ent.close(); } if (navigator.appVersio n.indexOf("MSIE") != -1){ clock.innerHTML = tags_before_clock+hr s+col+min+col+sec+ta gs_middle_clock+com+ com+spc; } } setInterval("upclock ()",200); </script></td> </tr> </table> </left> </div>
__________________ imza yerine parmak bassam olmazmı ![]() İletişim Mail & Msn : azrailangel@sanalkam pus.org |
| | |
![]() |
| Tags |
| basit, saat, yapimi |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |